W 50 rocznicę powstania znanego na całym świecie sloganu L’Oréal Paris „Ponieważ jesteś tego warta”, marka wraz z Vogue Polska ogłasza konkurs, w którym do wygrania jest publikacja w papierowym Vogue Polska oraz internetowej.
Słynny slogan kosmetycznej marki, choć powstał w latach 70., cały czas wpisuję się w aktualne trendy Girl Power. Hasło pokazuje kobietą, że mogą się spełniać na każdej płaszczyźnie, pokonać wszystko i być sobą.
To unikalne zdanie stworzyła w 1971 roku, 23-letnia copywriterka Ilon Specht do kampanii farb do włosów Préférence. Kampania ta stała się hitem, ponieważ po raz pierwszy mówiły w niej kobiety do kobiet, a nie mężczyźni jak to było popularne w tamtych czasach. Do czasów obecnych słynne hasło w reklamach wypowiadały największe gwiazdy światowego kina, zostało one przetłumaczone na 40 języków.
Marka L’Oréal Paris wraz z Vogue Polska zaprasza do udziału w konkursie „Moja odwaga, moja historia”.
W konkursie mogą wziąć udział tylko osoby pełnoletnie. Celem konkursu jest pokazanie, co słynne hasło „Ponieważ jesteś tego warta” znaczy dziś dla Polek. Chodzi o podzielenie się swoją historią, która pokaże, że każda z nas jest wyjątkowa, każda codziennie jest zdolna do wielkich rzeczy.
Należy napisać tekst o długości od 3 do 5 tys. znaków ze spacjami, odpowiadając na pytania: Jak interpretujesz odwagę? Czym jest dla Ciebie pewność siebie? Skąd czerpiesz poczucie własnej wartości? Czy źródło tej dumy tkwi w życiu zawodowym, prywatnym, a może w połączeniu tych dwóch sfer? Jaki swój gest czy decyzję sama byś doceniła? W konkursie chodzi o to, aby podzielić się swoją inspirującą historią i zainspirować inne kobiety. Najlepsze prace zostaną opublikowane w papierowym wydaniu Vogue Polska oraz na stronie Vogue.pl.
Zgłoszenia należy wysłać za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie Vogue.pl, do 30 czerwca 2021 roku do godziny 23:59.
Inspiracji można zaczerpnąć od ambasadorek L’Oréal Paris.